Η παγκόσμια καμπάνια της πρώτης σειράς αρωμάτων

Folli Follie Fragrances

Dive into your Heart!

Η Folli Follie παρουσιάζει την παγκόσμια καμπάνια της πρώτης σειράς αρωμάτων Folli Follie Fragrances. Η αιθέρια αύρα των νέων αρωμάτων Fresh, Floral και Spice της Folli Follie αποτυπώνεται μοναδικά κάτω από την επιφάνεια του νερού, υπό την καλλιτεχνική επιμέλεια της Μάρας Δεσύπρη.

Με μία βουτιά στην καρδιά του αρώματος ξεκινά να εκτυλίσσεται μία ατμοσφαιρική ιστορία πάθους και φρεσκάδας, που ξυπνά τις αισθήσεις. Η θηλυκότητα κυριαρχεί, το υγρό στοιχείο αναζωογονεί και κάθε αέρινη κίνηση αναδεικνύει και μία διαφορετική πτυχή των αρωμάτων. Το φως διαχέεται μέσα από το νερό, δημιουργώντας μοναδικές ακτίνες λάμψης, συνθέτοντας μία λαμπερή καρδιά. Το εμβληματικό μοτίβο της Folli Follie, Heart4Heart πρωταγωνιστεί στην καμπάνια, κεντρίζοντας τα βλέμματα όχι μόνο λόγω της απαράμιλλης λάμψης του αλλά και μίας υπόσχεσης, ότι μέσα του κρύβεται η καρδιά της Folli Follie.

Όλα τα αρώματα της σειράς Folli Follie Fragrances, δημιουργηθήκαν στο Παρίσι σε συνεργασία με τους παγκοσμίου φήμης αρωματοποιούς Ilias Ermenidis, Elise Benat και Nathalie Lorson του διάσημου οίκου Firmenich, ο οποίος έχει πολλά επιτυχημένα αρώματα στο portfolio του.

Γνωρίστε από κοντά τα αρώματα Fresh, Floral και Spice στο δίκτυο καταστημάτων της Folli Follie, online στο follifollie.com, καθώς και στα καταστήματα Hondos Center από τον Απρίλιο του 2018.

Τα Folli Follie Fragrances καλούν κάθε γυναίκα να αναδείξει την πιο θηλυκή και προσωπική πλευρά της.

@follifollie #follifollie #BeFolliFollie

www.follifollie.com

Συντελεστές:

  • Σκηνοθεσία: Μάρα Δεσύπρη
  • Διεύθυνση φωτογραφίας: Αλέξης Κανάκης
  • Post Production: Γιώργος Κολιδάς
  • Μονταζ: Μάνθος Σάρδης
  • Model: Isabel Beretz
  • Styling: Νίκος Υφαντής
  • Make up: Βαγγέλης Θώδος
  • Μουσική: Σύνθεση πρωτότυπης μουσικής- Μαριέττα Φαφούτη ℗+©2018 Musou Music Group

Σχετικά με τον Όμιλο FF Group:

O Όμιλος FF Group είναι μια ηγετική δύναμη στον κόσμο της μόδας που δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 30 χώρες. Ο Όμιλος σχεδιάζει, παράγει και διανέμει σε παγκόσμιο επίπεδο ιδιόκτητες μάρκες, την Folli Follie και την Links of London. Διατηρεί μια δυναμική παρουσία στο χώρο λιανικής και χονδρικής πώλησης στην ελληνική αγορά, αλλά και στην αγορά των Βαλκανίων. Τα attica πολυκαταστήματα και τα Factory Outlet αποτελούν τα μεγαλύτερα ιδιόκτητα κανάλια διανομής και σημεία λιανικής πώλησης του Ομίλου στην Ελλάδα. Παράλληλα, ο Όμιλος FF Group έχει ξεκινήσει τη στρατηγική ανάπτυξη των δικών του multi brand concept stores, Collective, Kix και Sport Loft.

Μάρκες όπως Ermenegildo Zegna, UGG Australia, Juicy Couture, Ted Baker, Vilebrequin, Guess Jeans, Scotch & Soda, Calvin Klein Jeans, Nike, Converse, Franklin & Marshall, G-Star RAW, Samsonite και Technogym, ανήκουν στο χαρτοφυλάκιο του Ομίλου. Η δραστηριοποίηση του Ομίλου FF Group στον κλάδο Beauty & Cosmetics είναι σημαντική και αφορά στην αποκλειστική διανομή στην Ελλάδα των παγκοσμίου φήμης μαρκών ομορφιάς και περιποίησης της Shiseido Group (Shiseido, Dolce&Gabbana Make up, Skincare & Fragrances) και της COTY (Gucci, Boss, Escada, Max Factor κ.ά). Πρόσφατα προστέθηκαν και άλλα διάσημα brand της COTY: Lancaster, Calvin Klein, Chloe, Davidoff, Joop, Roberto Cavali, Marc Jabobs, Bottega Veneta, Miu Miu, Balenciaga, Tiffany & Co, Bourjois, Rimmel κ.α. Επιπλέον, ο Όμιλος διαθέτει στην ελληνική αγορά διεθνώς γνωστές μάρκες καλλυντικών όπως: Molton Brown, Annick Goutal κ.α., στην beauty & lifestyle boutique, Heaven on Earth.

Ο Όμιλος διατηρεί συμμετοχή στον τομέα της ταξιδιωτικής λιανικής μέσω της στρατηγικής συμμαχίας και της συμμετοχής στο μετοχικό κεφάλαιο της ελβετικής Dufry AG, η οποία εξαγόρασε τα Καταστήματα Αφορολογήτων Ειδών.

Ο Όμιλος FF Group δημιουργεί μόδα σε παγκόσμιο επίπεδο και διαθέτει εδραιωμένη παρουσία με πάνω από 910 σημεία πώλησης και απασχολεί περίπου 5.000 άτομα ανά τον κόσμο.

FFGROUP.COM

 
Top