Η Μαρία Εφίμοβα, παραδόθηκε χθες στις αστυνομικές αρχές, καθώς εκκρεμούσαν σε βάρος της ευρωπαϊκά εντάλματα σύλληψης ως μάρτυρας στην υπόθεση της δολοφονίας της δημοσιογράφου Δάφνης Καρουάνα Γκαλίθια, στη Μάλτα, μετά την αποκάλυψη κυβερνητικού σκανδάλου στη χώρα για τα Panama Papers.

Η Εφίμοβα είναι παντρεμένη με Έλληνα και έχουν δύο παιδιά. Η εφημερίδα Έθνος, αποκαλύπτει τι είπε στον σύζυγό της λίγο πριν παραδοθεί στο Τμήμα Ασφαλείας Συντάγματος.

"Με ενημέρωσε για αυτή την κίνησή της στέλνοντας μου ένα γραπτό μήνυμα στο κινητό λίγο πριν πάει στο αστυνομικό τμήμα. Μου είπε ότι οι δημοσιογράφοι επικοινώνησαν μαζί της και τη συνέδεαν με τη δηλητηρίαση πράκτορα στη Βρετανία. "Τι είναι αυτά που λένε; Δεν αντέχω άλλο. Δεν μπορώ. Θα παραδοθώ" έγραφε το sms που μου έστειλε. Έχω δει από πρώτο χέρι τις πρακτικές στη Μάλτα. Εάν πάει εκεί, κινδυνεύει. Στα παιδιά έχω πει ότι η μαμά τους έχειπάει ταξίδι στη Ρωσία. Το θέμα είναι πάνω από όλα να μην εκδοθεί στη χώρα αυτή. Το καλύτερο είναι να δικαστεί εδώ. Η σύζυγός μου έχει καταθέσει τα πάντα στην Ευρωβουλή και η ζωή της βρίσκεται σε κίνδυνο" δήλωσε ο σύζυγός της.

 
Top