Αιγάλεω: Δεν υπάρχει φως στο... τούνελ | onsports.gr

Εκπέμπει SOS το Αιγάλεω ενόψει της συνέχειας του πρωταθλήματος, με τον Γιώργο Γιανναράκη να δηλώνει οικονομική αδυναμία για τη συντήρηση του συλλόγου.
Στην έκτακτη Γ.Σ. της Τετάρτης ανέφερε πως το ποδοσφαιρικό τμήμα δεν χρωστάει ούτε ευρώ αυτή τη στιγμή, ωστόσο δεν έχει χρήματα για να κινηθεί στη συνέχεια, καθιστώντας το μέλλον του δυσοίωνο. Τα μόνο θετικό που ακούστηκε στη συνέλευση ήταν ότι ο γενικός γραμματέας του συλλόγου, Κωνσταντίνος Ζαχαρόπουλος βρίσκεται σε επικοινωνία με πρόσωπο μεγάλης οικονομικής επιφάνειας, που ενδιαφέρεται να εμπλακεί, χωρίς να υπάρχει κάτι συγκεκριμένο ακόμα.
Ο ισχυρός άνδρας του ιστορικού συλλόγου προανήγγειλε την αποχώρηση του από τον προεδρικό θώκο όντας απογοητευμένος από την αδράνεια των επιχειρηματιών της πόλης αλλά και της δημοτικής αρχής στην προσπάθεια που κάνει τα τελευταία τρία χρόνια. Μάλιστα, ο ίδιος τόνισε ότι: «Εάν βρεθεί κάποιο πρόσωπο που μπορεί να αναλάβει τα ηνία της ομάδας και το οποίο θα έχει τη δυνατότητα να διατηρήσει τον σύλλογο σε μια υγιή κατάσταση, τότε εγώ θα του παραδώσω τα κλειδιά». 
Όσον αφορά στην διαδικασία η οποία έλαβε χώρα στην αίθουσα τύπου του «Σταύρος Μαυροθαλασσίτης», αρχικά το λόγο πήρε ο κ. Ζαχαρόπουλος, ο οποίος τόνισε: «Η ομάδα βρίσκεται σε δεινή οικονομική κατάσταση. Ο πρόεδρος θέλει να αποχωρήσει διότι επανειλημμένως είχε αναφέρει ότι χρειάζεται βοήθεια την οποία δεν εισέπραξε από πουθενά. Για να πάρει την απόφαση αυτή, ο κ. Γιανναράκης σκέφτηκε πάρα πολύ καλά και προσπάθησε με πάρα πολύ μέσα να ξεπεράσει το σκόπελο όμως τα προβλήματα είναι μεγάλα».
Στη συνέχεια, μίλησε ο Γιώργος Γιανναράκης, ο οποίος υπογράμμισε: «Είμαστε στη δυσάρεστη θέση να σας πω ότι πιστεύω ότι είναι ώρα μηδέν. Δεν υπάρχει βοήθεια από επιχειρηματίες. Αυτή τη στιγμή ο ΑΟ Αιγάλεω έχει χρέος Φ.Π.Α. 13.500 που σχετίζεται με το τμήμα του Μπάσκετ. Όσον αφορά το ποδοσφαιρικό τμήμα, θα ήθελε να σας ενημερώσω ότι δεν χρωστάει ούτε 1 ευρώ. Εαν δεν εξοφληθεί το χρέος αυτό θα κοστίσει στην ομάδα. Εάν πάμε σε κάποιο διακανονισμό με την Εφορία θα πρέπει κάποιος να υπογράψει κάτι που δεν πρόκειται να πράξω εγώ αφού δεν γνωρίζω εάν θα πληρωθεί ποτέ. Είναι εύκολο αυτά που λέγονται γύρω γύρω από διάφορα παπαγαλάκια που τονίζουν ότι θα φέρουν λεφτά. Λεφτά τα οποία αφορούν το ποδοσφαιρικό τμήμα και σχετίζονται με προετοιμασίες, προκαταβολές παικτών τα έχω βάλει εγώ. Δεν υπάρχει άλλη βοήθεια».
Συνεχίζοντας, ο πρόεδρος της ομάδας υποστήριξε: «Το καλοκαίρι είχα κάνει κάποια συμφωνία με τη Θύρα 12 όσον αφορά τα εισιτήρια διαρκείας. Σε συνεννόηση με τρία άτομα έδωσε 200 διαρκείας να τα πουλήσουν στην τιμή των 50 ευρώ, τα οποία τα 40 θα πήγαιναν στο ταμείο της ομάδας και τα υπόλοιπα στην θύρα 12. Πουλήθηκαν μονάχα 56 εισιτήρια. Σίγουρα το ποσό αυτό δεν μας αντιπροσωπεύει. Πρέπει να σας πω ότι το ποσό από τα διαρκείας είναι 5.600. Μάλιστα, τα διαρκείας τα δώσαμε στη Θύρα 12 και έφτασα στο σημείο να παρακαλώ να πάρω τα λεφτά. Η 2η συμφωνία που είχε γίνει αφορούσε τις ακαδημίες. Έκανα μια ανοικτή συζήτηση όταν ξεκινούσε το πρωτάθλημα των ακαδημιών. Μάλιστα, αναζήτηση το πρόσωπο που θα αναλάμβανε το οποίο θα έφερνε λεφτά στην ομάδα. Το πρώτο ραντεβού έγινε με τον κ. Σουρλή, το δεύτερο με τους κυρίους Κωνσταντόπουλο και Μανδραφλή και το τρίτο με τον κ. Δαμουρά. Είχαμε βάλει ένα πλάνο ώστε να εισέρχονται κάποια λεφτά στην ομάδα. Φτάσαμε στο σημείο, να διαλέξω ποια ήταν η καλύτερη προσφορά. Διάλεξα την προσφορά του κ. Δαμουρά η οποία ήταν 1200 ευρώ. Τους τελευταίος μήνες ωστόσο δεν έχω πάρει χρήματα από τις ακαδημίες. Όπως καταλαβαίνεται το έργο είναι δύσκολο να προχωρήσει από εμένα. Πάντως, να ξέρετε ότι εάν βρεθεί πρόσωπο να αναλάβει την ομάδα, εγώ από την πλευρά θα πληρώσω τα ταξίδια που πρόκειται να κάνει ο σύλλογος».
Στο σημείο εκείνο θέση πήρε πάλι ο κ. Ζαχαρόπουλος ο οποίος υποστήριξε: «Θα ήθελα να πω στον πρόεδρο να κάνει υπομονή μέχρι την ερχόμενη Παρασκευή (15/11). Υπάρχει ένας άνθρωπος τεράστιας οικονομικής δυνατότητας ο οποίος είναι φίλος και με τον οποίο επικοινώνησα και ομολογώ ότι δεν περίμενε να έχει τόση.... ζέστη για το Αιγάλεω. Έχω ραντεβού αυτές τις μέρες και σας πληροφορώ ότι έτσι όπως τον είδα ζεστό είναι σε θέση να αλλάξει όλη τη ρώτα του Αιγάλεω Παρακαλώ τον κ. Γιανναράκη να κάνει υπομονή γιατί θα γίνει το ραντεβού μαζί του. Μου είπε επί λέξη αυτός ο άνθρωπος το εξής: να καθίσουμε, να προσπαθήσουμε για την Αιγαλεάρα! Πρόκειται για άνθρωπο το οποίο γνωρίζεται. Τον πήρα τηλέφωνο με δική μου πρωτοβουλία και θα ήθελα λίγη υπομονή από τον Γιώργο Γιανναράκη».
Στη συνέχεια ο Γιανναράκης αναφέρθηκε στην κατάσταση που επικρατεί στην ομάδα τα τελευταία 24ωρα όπου και τόνισε: «Πρέπει να γνωρίζετε ότι το ποδοσφαιρικό τμήματα για δεύτερη μέρα δεν έκανε προπόνηση. Τα παιδιά γνωρίζουν την κατάσταση και περιμένουν να βγει κάτι από αυτή τη συγκέντρωση. Κάλεσα κάποιους παίκτες στο γραφείο μου να μιλήσουμε. Μου είπαν ότι ήρθαν για εμένα. Εγώ τους απάντησα ότι κάθομαι για εσάς προκειμένου να μπορέσετε να πάρετε τα χρήματα σας και να προχωρήσει η ομάδα. Η αυριανή μέρα για το Αιγάλεω εάν δεν ευαισθητοποιηθούν κάποιοι δεν θα υπάρχει. Έχω μιλήσει με το δικηγόρο μου και ετοιμάζει την παραίτηση μου. Καλώ όποιον θέλει να βοηθήσει το Αιγάλεω, να έρθει και να αναλάβει για να μπορεί να συνεχίσει να υπάρχει ένα υγιές Αιγάλεω».
 
Top